Re: 'Zaawansowany' UPS.

Autor: ::-::dysmorfofob::-:: <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 7 Aug 2012 13:08:23 +0200

> Chciałem zakupić UPSa. ZadZwoniłem do kolegi po radę, padło na Ever.
[ciach]
> Pan sprzedawca mówi: 'Eco Pro'.

Co prawda nie Eco Pro, ale Sinline uzywam. Tak czy inaczej ten ich soft to
pewnie im odbiera polowe klientow. Ja juz nic Evera nie kupie chociaz
sprzet dziala wysmienicie. Zaden standardowy soft np. NUT z tym Sinline sie
nie dogada. Ich Power Costam aktualnie wystepuje tylko w wersjach binarnych
dla kilku dystrybucji Linuksa i wylacznie 32-bit! Dla wczesniejszych wersji
ich softu sa nawet dostepne zrodla, ale kompilacja tego to dramat :/

Przepraszam za NTG, bo bylo o oprogramowaniu glownie.

::f::