Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Mon, 06 Aug 2012 11:31:54 +0200

On 2012-08-06 11:11, Chris wrote:
[.....]
> "Może" nie wiem, gadałem z grafikiem i powiedział że "może" ... w końcu
> po coś są pro karty i monitory dla grafików ... jak by nie było różnicy
> to czemu mają przepłacać ...
Przepłacać mają za to, że, tak jak tu wspomniano, np. Adobe CS daje
dodatkowe wsparcie dla niektórych kart przez co pakiet działa trochę
szybciej. Albo za to, że karta obsługuje jednocześnie 8 monitorów. A nie
dlatego, że maja one lepszą jakość obrazu niż "zwykłe karty" bo to jest
po prostu nieprawda. Co zaś się tyczy monitorów, to wiadomo, że są
lepsze i gorsze matryce i za te lepsze trzeba zapłacić.