Re: Dysk zewnętrzny na kopię

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 06 Aug 2012 00:02:47 +0200

Użytkownik suryga_at_gmail.com napisał:

> Mam w domu dwa laptopy.
> Żona ma jakies zdjęcia(pliki) i ja ma jakieś zdjęcia(pliki) każdy osobno a jesteśmy już pieć lat po ślubie :) i może warto byłoby to zebrać do kupy to wszystko pomyślałem.
> I pytanie
> Szukam "czegoś" - domowego serwera plików na który można by było wszystko zrzucić. I jak przyjdzie ochota bezproblemów mieć dostęp
> koniecznie przez WIFI
> i w miare idiotodporne
> I ten Zyxel 310 da rade ?

On nie ma Wifi. Ale mozna go podpiac pod Wifi. JA mam takiego dynksa co
sie nazywa:
TP-Link 54M - to Wifi Access Point. Po skonfigurowaniu cokolwiek co ma
lan jak podlaczysz, to urzadzeniu wydaje sie, ze to lan, a laczy sie z
ruterem wifi przez wifi :)
Sprawdzalem, ten Zyxwl po prostu dzialal po wifi z tym TP linkiem.
Oczywisie po Wifi wolniej niz przez lan. Moze byc problem z plikami HD
(Video) jesli nie maz n-ki. Ten TP-link nie ma i video 720p czasem sie
przycina.