Re: Pro¶ba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 5 Aug 2012 12:26:45 +0200

Dnia Sun, 05 Aug 2012 10:15:52 +0200, JDX napisał(a):

> On 2012-08-05 09:46, Przemysław Ryk wrote:
> [.....]
> O, fajnie. To może powierz nam czy trzeba do tego mieć jakąś wyczynową
> grafikÄ™ czy teĹĽ "prosta" HD3000/HD4000 wystarczy?

Nie wiem, co Ci mam akurat powieRZyć, gdyż akurat posiadaną wiedzą dzielę
się chętnie. ;D

Co do pracy w DTP - siedzÄ™ na konfiguracji z Core 2 Duo E8400 pod maskÄ…. U
siebie mam stosunkowo silną grafikę - GTX295 - gdyż od czasu do czasu pograć
lubię. W firmie, w której pracowałem miałem podobny konfig (E8400, 8GB ram)
i GeForce'a 8600GT. Do tego EIZO ColorEdge CG241W i L568. ProblemĂłw z pracÄ…
nie było żadnych.

Nie wiem, jak CS6, ale CS 5.5 wykorzystuje GPU (w Photoshopie) praktycznie
wyłącznie do obracania obrazu i powiększania. W Adobe Premiere może być
lepiej, ale tam trzeba „hackować” jeden czy kilka plików JavaScript, żeby
akceleracja na „cywilnych” GeForce'ach poszła. Bo tak by default, to Adobe
sobie wymyśliło, że trzeba Quadro pakować do komputera… :-/

Znajomy fotograf pracuje (głównie Lightroom i Photoshop) na Core i5 z
zintegrowaną grafiką i zastrzeżeń nie zgłasza. Ja bym tylko przy korzystaniu
z zintegrowanej w CPU grafiki uważał na jedno - czy płyta pozwala na
jednoczesne korzystanie z obu złącz cyfrowych. Podpinanie monitora LCD pod
złącze analogowe często negatywnie odbija się na jakości obrazu.

[ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza.                          ]
[                                     (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]