Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sat, 4 Aug 2012 21:28:55 +0200

> ZASILACZ CHIEFTEC CFT-600-14CS - MODULARNY
> ZASILACZ CHIEFTEC CFT-650-14CS - MODULARNY
>
> Różnica w cenie 8zł netto :)

...i w przyszlosci na rachunkach za prad :P.

Tzn. pewnie ten 650W bedzie sie bardziej grzal,
zuzywal wiecej pradu i moze* nawet glosniej chodzil.

*przyznam, ze nie widzialem cichego Chiefteca,
ale ja ostatnimi laty jade na enermaxach, modowanych seasonicach,
i innych wynalazkach, wiec jestem troche rozpieszczony jesli chodzi o
decybele :)