Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sat, 4 Aug 2012 21:19:36 +0200

> Pierdolisz panie :) fakt są droższe ale za cenę stabilności i bardzo
> niskiej awaryjności czego nie mogę powiedzieć o Asusach czy GB które
> padają jak muchy do tego serwis naprawia je po x razy a i tak efekt szrotu
> zostaje ...

Ta cena IMHO nie przeklada sie az tak na owa "lepszejszosc".
Zreszta wszystko sie moze popsuc a niektore firmy (np. ASRock)
czasami wydaja prawdziwe perelki (jakosc/cena).
Co tam bede pisal - pamietam czasy jak logitech byl nieznana firma
i kojarzyl sie glownie z chinskim szajsem.
A terez? Jaka to markowa firma, ojoj :).

> A Asrock robi grafiki ??

Robi, i to nawet z pasywnym chlodzeniem.
Zreszta nie tylko plyty i nie tylko karty grafiki.
Widze, ze zatrzymales sie na etapie kiedy EVGA byla na topie
a ASRock kojarzyl sie z ECSem / kicha / zwiochami / itd.
A myslalem, ze ja juz dawno wypadlem z obiegu ;).