Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sat, 04 Aug 2012 21:56:58 +0200

W dniu 2012-08-04 21:28, Q pisze:

> ...i w przyszlosci na rachunkach za prad :P.
>
> Tzn. pewnie ten 650W bedzie sie bardziej grzal,
> zuzywal wiecej pradu i moze* nawet glosniej chodzil.

Wliczone w cenę usługi :)

Mi non-stop pracują 3 kompy + NAT Qnapa na 4xHDD do tego jak trzeba
odpalane następne 3 komy :)
To i tak mało bo wcześniej było 10 kompów z (jakimiś quadami ale teraz
nie pamiętam co to było) na samą renderfarmę ale zostały wymienione na 3
x i5 i na razie starczy.

Źle nie wybrałeś :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.