Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sat, 04 Aug 2012 16:51:33 +0200

W dniu 2012-08-04 11:22, Q pisze:

> EVGA daje Ci +10pkt do lansu.
> Ladne robia rzeczy, ale przydrogie troche.

Pierdolisz panie :) fakt są droższe ale za cenę stabilności i bardzo
niskiej awaryjności czego nie mogę powiedzieć o Asusach czy GB które
padają jak muchy do tego serwis naprawia je po x razy a i tak efekt
szrotu zostaje ...

> Ostatnio przemoglem sie jakos do Asrocka i ogolnie przekonalem sie do niego,
> tzn. juz sie nie boje (no i nie wstydze :) kupowac plyt i kart graficznych
> Asrocka.

A Asrock robi grafiki ??

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.