Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 3 Aug 2012 13:43:23 +0200

Q nabazgrał(a):

> Chyba mnie nie zrozumiales...
> Jak padnie jedna z dwoch 8GB, to masz 8GB a nie 16GB
> i komp nie jest uziemiony.

Tylko do reklamacji potrzebny jest cały zestaw a nie połowa :)

> Fakt, ale po co karta ma grzac bude - bez karty (nawet pasywnej) zestaw
> bedzie cichszy.
> Dlaczego nie?
> Taki zestaw na i7 ivy (z grafika zintegrowana / bez zewn.)
> pewnie bedzie bral z 200W w stresie i pewnie < 100W w idlu,
> czyli na ogol przez wiekszosc czasu pracy.
> Zasilacz typu 300W, max 400W spokojnie styknie.

cut.....

Masz rację ale w modzie są super wydajne zasilacze :)

Ja w renderfarmach mam 4 letnie I-Boxy 400W + taki zestaw:

PROCESOR CORE I5 2500K 3.3GHz LGA1155 BOX
KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX
ASROCK Z68 PRO3 GEN3 Z68 LGA1155

Od roku śmiga aż miło.