Re: Losowe wariactwo klawiatury…

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 3 Aug 2012 01:50:59 +0200

Dnia Thu, 02 Aug 2012 17:12:42 +0200, m napisał(a):

> A może przyczyną jest właśnie wirtualna maszyna?
>
> Tj - jesteś na systemie "głównym", wciskasz klawisz kursora w lewo, z
> jakichś powodów przerzuca Cię do wirtualnym, puszczasz klawisz.
>
> W ten sposób system "główny" wie o tym że wcisnąłeś klawisz i nie wie o
> tym że puściłeś, przez co jest efekt zaciętego klawisza.
>
> Jeżeli to to - to efekt powinien ustąpić po ponownym wciśnięciu i
> puszczeniu klawisza "w lewo"

Wariactwo pojawia się niezależnie od tego, czy mam odpaloną wirtualną
maszynę pod VMware Workstation 8, czy nie. Po prostu - losowo odpierdala (że
już tak napiszę). I nagle - ni z gruszki, ni z pietruszki wygląda to tak,
jak bym miał cały czas wciśniętą strzałkę w lewo.

Co ciekawe - jeżeli miałem w tym samym momencie odpalone połączenie Zdalnym
Pulpitem Windows do drugiego komputera, to grzebiąc Zdalnym Pulpitem, na
maszynie zdalnej nic z tych cudów się nie wyprawia. Problem istnieje tylko i
wyłącznie na podstawowej maszynie lokalnej. :-/

[ Żyjemy nie tak, jakbyśmy chcieli, lecz tak, jak możemy.       (Menander) ]