Re: Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 3 Aug 2012 01:50:59 +0200

Dnia Thu, 02 Aug 2012 21:59:22 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Widzisz, mnie w robocie tez zastanawiala losowość zwiechy klawiatury :)

To jest _mój_ domowy sprzęt, na którym _nikt_ poza mną do jakiejkolwiek
konfiguracji dostępu nie ma. :D

> Pewny jestes, ze jakas ex, tudziez obecna nie zainstalowala Ci jakiegos
> backdoora? ;)

Żadnej obecnej nie ma, była jest byłą na tyle daleką w czasie, że do tego
komputera i do tego systemu dostępu nie miała.

> Poza tym, to ze Ty nie instalowales, nie znaczy, ze sie samo nie
> zainstalowalo... gdzies z czyms, albo nawet z jakiejs strony w Internecie
> (AV itp czasem zawodza).

Samo? Ciekawym co. Bo pilnuję naprawdę dobrze.

> Zajrzyj do rejestru, powywalaj ze startu podejzane wpisy.

Jakie? Bo chyba masz na myśli podejRZane… ;D

> Przelec system HiJackiem, czy czyms podobnym. Nie opieraj sie na swojej
> nieomylnosci, tylko badz pewny, ze system jest czysty.

Malwarebytes Anti-Malware poszło. Między innymi. I nic. :-/

> Wiem, mnie tez czasem wku...ly podpowiedzi, gdzie wszelakim remedium na
> problemy byla instalacja sterownika. Tyle, ze ja bylem pewien, ze to nie
> wina sterownika. Ty jak na razie teoretyzujesz, ze system masz czysty.

Poza głupiejącą sporadycznie klawiaturą, ze zjawiskiem objawiającym się
tylko w jeden sposób? Wrrr. :D

> Dobrze by tez bylo odlaczyc wszystko, co tylko mozliwe, by wykluczyc
> problemy z przerwaniami. Wejdz tez do BIOS/EFI i powylaczaj co tylko
> mozliwe, a najlepiej zresetuj BIOS do ustawien defaultowych.

Kiedy tu do cholery wszystko potrzebne. A reset do defaultów już mnie
wtorbi, bo wtedy kontroler na ICH10R ustawia się w tryb emulacji IDE, a ja
mam dwa dyski w RAID0, z czego m.in. systemową partycję na takowym RAID. :D

> W ostatecznosci wymien kompa ;)

Kopnę Cię. ;D Fakt, że momentami mi to C2D nie wyrabia na tyle mocno, jak
bym chciał, ale generalnie sprzęt sobie naprawdę daje radę. :D Poza tym -
wymiana sprzętu nie odpowie mi na pytanie „co do cholery było nie tak?”. :D

[ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest  ]
[ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie.     ]
[                                                            (Mario Adorf) ]