Re: Losowe wariactwo klawiatury…

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Thu, 02 Aug 2012 17:12:42 +0200

W dniu 01.08.2012 02:27, Przemysław Ryk pisze:
> To raczej wykluczam - system służy do pracy. Jak się chcę pobawić w
> testowanie czegoÅ› niewiadomego, to od tego mam wirtualnÄ… maszynÄ™.

A może przyczyną jest właśnie wirtualna maszyna?

Tj - jesteś na systemie "głównym", wciskasz klawisz kursora w lewo, z
jakichś powodów przerzuca Cię do wirtualnym, puszczasz klawisz.

W ten sposób system "główny" wie o tym że wcisnąłeś klawisz i nie wie o
tym że puściłeś, przez co jest efekt zaciętego klawisza.

Jeżeli to to - to efekt powinien ustąpić po ponownym wciśnięciu i
puszczeniu klawisza "w lewo"

p. m.