Re: Losowe wariactwo klawiatury…

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 1 Aug 2012 02:27:53 +0200

Dnia Wed, 01 Aug 2012 02:04:59 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Kilka lat wstecz mialem podobny problem. Przyczyna byla zagieta gumka pod
> klawiszem. Sprobuj rozebrac klawiature w okolicach tego przycisku i zobacz
> czy nie ma tam jakiegos paprocha.

W dwóch klawiaturach na raz? :(

> Jednakze pisales, ze zmieniales klawiature na inna i objaw byl ten sam, to
> albo jakis syf Ci sie zadomowil w systemie,

To raczej wykluczam - system służy do pracy. Jak się chcę pobawić w
testowanie czego¶ niewiadomego, to od tego mam wirtualn± maszynę.

> albo cos na plycie zaczyna szwankowac.

To mnie martwi. :(

> Nic innego nie przychodzi mi do glowy.

:(

[ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na    ]
[ ¶wiecie, żeni się.                                              (Eminem) ]