Re: Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu, 2 Aug 2012 02:39:07 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> Dzięki śliczne - chętnie poznam choć nazwy analogicznych narzędzi, chętnie
> potestujÄ™ w wolnej chwili. Na razie czasu na testy nie mam.

Ale chociaż odrobinę czasu na dostrzeżenie ironii znajdziesz?
Chyba, że nie czytało się w młodości "Osobno"...

> może to jest jakaś myśl. Tyle tylko, że wtedy wierzga mi moja ciekawość -
> bo problem to w jakiś sposób może rozwiąże, ale jego przyczyny nie poznam.

Ależ ja nie proponuję bynajmniej potraktowania tego jako sytuacji
docelowej - chodzi tylko o stwierdzenie, czy to na pewno nie wina sprzętu.
Jeśli przez powiedzmy tydzień pracy na świeżym systemie te objawy się nie
pojawiÄ…, to wracasz do starego dysku i w wolnych chwilach skupiasz siÄ™ na
poszukiwaniu przyczyny w systemie, będąc spokojny o sprzęt.

> A ja lubię stosować rozwiązania nie przypominające pudrowania syfa,
> tylko pozwalające dotrzeć do rzeczywistej przyczyny problemu. :)

Najpierw zawęź krąg podejrzanych. Bo hamletowskie rozterki "to Win or not to
Win ino sprzęt" tylko pogłębią stan frustracji. A wkurwiony grafik,
zwłaszcza na tydzień przed dedlajnem, to najgorsza rzecz w wydawnictwie.

JoteR