Re: Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed, 1 Aug 2012 23:54:46 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> Dylemat pojawia siÄ™ raz na dobÄ™, raz na parÄ™ dni.

W takim razie raczej nie jest to problem sprzętowy. IMHO oczywiście.

> Sorry - pod pingwina nie mam Illustratora, InDesigna, Phothoshopa
> czy Acrobata, a tak się składa, że są to obecnie aplikacje, których
> niemal nie zamykam…

Bluźnisz. Pod Linucha jest mnóstwo oprogramowania, które nie tylko dorównuje
analogicznym windzianym aplikacjom, a nawet je przewyższa (że tak sobie
polecę butrymem). A na poważnie - hasło "postaw Linucha" było wywoławcze,
może to być też inna istancja Visty postawiona lub odtworzona z obrazu na
innym dysku, podłączonym tymczasowo w charakterze systemowego, celem
rozstrzygnięcia kwesti: soft- czy hardware. Przez tydzień chyba możesz się
przemęczyć na systemie zastępczym? Nie? To wyobraź sobie, że padł Ci dysk i
musisz. I nie pisz, że:

> Na trzydniowy przestój sobie pozwolić nie mogę.

bo jest okres urlopowy i należy z lekka poluzować. Sobie i innym.

JoteR