Re: Losowe wariactwo klawiatury.

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 1 Aug 2012 19:27:51 +0200

Dnia Wed, 1 Aug 2012 18:32:40 +0200, JoteR napisał(a):

> Posadźże wreszcie tego Linucha i będziesz miał odpowiedź na ów dręczący Cię
> tyle czasu dylemat.
> Chyba, że już to zrobiłeś cichcem, tylko wstydzisz się do tego przyznać...

Dylemat pojawia siÄ™ raz na dobÄ™, raz na parÄ™ dni. Sorry - pod pingwina nie
mam Illustratora, InDesigna, Phothoshopa czy Acrobata, a tak się składa, że
są to obecnie aplikacje, których niemal nie zamykam… Na trzydniowy przestój
sobie pozwolić nie mogę.

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]