Re: Athlon 64 X2 5000+ przegrzewa się?

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 21:42:09 +0000 (UTC)

Dnia Mon, 16 Jul 2012 20:54:53 +0200, Tomek Głowacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx> napisał:
> Cześć,

..

> Zużył się? CPU, mobo? Czy może jakaś regulacja napięcia poszła na płycie
> i proc dostaje jakieś chore napięcia? Monitorowałem to i programy
> wszystkie piszą, że napięcia stabilne i zgodne z zaleceniami..... Co
> warte zauważenia, coś w środku kompa "popiskuje" przy operacjach różnych
> na kompie w okolicach proca i układu regulacji napięcia...
>
> Siakieś pomysły?

Juz tu chyba kiedys pisalem, kilka lat temu mialem athlona X2 6000
i tez sie tak dzialo. Gdzies na jakiej stronie potem wyczytalem
ze przyczyna jest silikon wewnatzr tej kapsulki z procesorem ktory
sie po jakims czasie degraduje, trzeba delikatnie zdjac ten metalowy
dekiel i wymienic silikon, na tej stronie byly zdjecia jak to zrobic.
Wazne bylo wiedziec ze ten dekiel da sie zdjac i miec dostep do rdzenia.

--
pozdrawia
	yorgus