Re: jaka płyta z 360W?

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 23:34:17 +0200

Quoted:
Irokez (no.email_at_wp.pl)
in news:5016f76e$0$1215$65785112_at_news.neostrada.pl

> Płyty raczej mają jeszcze złącze jedno PATA, więc nie trzeba
> przejściówki. Jeden dysk i jeden DVD podłączysz szeroką taśmą Reszta
> napędów... hmm. po co 3 nagrywarki?

Hm, ale nowe to już chyba nie mają? Myślałem o chipsecie H61 od Asusa, i
tam chyba nie ma. A w Asrocku sÄ…?

Zawsze lubiłem mieć kilka napędów optycznych, bo jak jeden nie mógł
przeczytać jakiejś płyty, to zwykle inny mógł.
Ale może masz rację, teraz już nie używam płyt tak często.

> Małe prawdopodobieństwo, że nie ruszy.

No to jak nic innego nie wymyślę, to tak spróbuję. Tylko jak mówisz, że
można znaleźć płytę pod 1155 z PATA, to muszę poszukać.

MSz