Re: Moje boje z wyciszaniem PC + MONITOR LED

Autor: tryton <devo_at_onet.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 07:27:33 +0200

> Piszcza cewki/transformatory w przetwornicach. Jesli elektrolity sprawne
> i maja niskie ESR, to pozostaje tylko zalewanie cewek jakas zywica.

wczoraj rozbebeszyłem mojego samsunga, obrzygałem takim klejem na ciepło
główne cewki w przetwornicy, ze stetoskopem szukałem źródła dźwięku i
nie znalazłem, cała robota na nic jak piszczał tak piszczy

śmiem twierdzić że to lampy "drgają", mikrofonem i analizatorem widma
wyczaiłem że to dokładnie częstotliwość 360Hz

> ... ktory to zasilacz tez bedzie przetwornica. Jesli zasilacz porzadny,
> to pracuje na czestotliwosciach znacznie ponadakustycznych.

ale zasilacze w dzisiejszych LEDach są zazwyczaj zewnętrzne, jak coś
będzie leżało głęboko pod stołem to dźwięku nie usłyszę, tak jak pisałem
miałem przez chwile LED E2360V i był bezgłośny