Re: Dwie różne karty grafiki w jednym kompie

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 17:26:15 +0200

W dniu 28.07.2012 o 14:46 Michal <usenet_at_invalid.pl> pisze:

> Jw - zastanów się nad powyższym np: Matroxem na PCI (tu nie powinno być
> wojny sterowników ATI - nV), bo Radeona PCI-E x1 R6xxx ze świecą szukać,
> a jeśli ma być tylko do 2D to i stosunkowo drogo wychodzi.

Sorry, ze sie wtracam, ale cos mi swita, ze gdzies przeczytalem, iz mozna
zmodowac karte robiac w niej "rowek" tak by weszla w slot. Praca wowczas
leci na PCI-E x1, ale nie potrzeba dedykowanej z takim zlaczem.

Jesli sie myle, to mnie poprawcie.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.