Re: Dwie różne karty grafiki w jednym kompie

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 23:34:24 +0200

On Wed, 25 Jul 2012, buszmen5_at_gmail.com wrote:

> Hej.
>
> Czy ktoś przerabiał podobny temat ?

  Miks kart, różnych - tak, z tym że nie PCIEx1 (sloty mam x16 i x8),
dość dawno temu pytałem i nikt się nie przyznawał ;),
sprawdziłem, używałem czasem w różnych kombinacjach 3 karty:
- ATI 2400
- NVidia 6600 (chłodzenie pasywne)
- NVidia GTX 460 SE

  XP i Win7, nie przypominam sobie problemów.

  Jakiś zgrzyt był (nim kupiłem GTX 460) przy zestawie z kartą GF PCI,
modelu nie pamiętam, chodziło o to że w nowszych driverach nie było
już supportu dla chipsetu, załadowanie dwu różnych driverów NVidii
działało, ale był jakiś efekt specjalny (niestety nie pamiętam co).

> Cel, wysłanie sygnału na trzeci monitor.

...i czwarty? ;)

pzdr, Gotfryd