Re: jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 17:05:28 +0200

Użytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski_at_wp.pl> napisał w
wiadomoœci news:juhmkv$6t3$1_at_mx1.internetia.pl...
> Witam
>
> Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P
> (prawdopodobnie
> ta sama matryca). Są to monitory bardzo stare ale należące do trochę
> wyższej półki. Teraz testuje
> już chyba piąty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że
> oczy mi odpadną. Jestem
> już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale
> równolegle oglądam
> też nowe.

Przywróciłem jeden z tych monitorów do życia (co kosztowało więcej niż
te monitory niby działajšce kosztujš na allegro) i chyba się opłaciło bo
wreszcie widzę
normalnie.

Z czego to właœciwie wynika ?

większa plamka (stosunkowo mała rozdzielczoœć)
czerń czarna a nie szara
kolory mniej wyprane
nie wali tak po oczach
jeszcze coœ ?

Zastanawiam się czy nawet jak kupie super wypasiony monitor za niewiadomo
ile kasy to i tak się nie okaże, że problem leży gdzie indziej