Re: płyta główna pod i7 1155 + pamięci + chłodzenie

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 16:01:31 +0200

W dniu 25.07.2012 o 15:50 R.e.m.e.K <go_at_dev.null> pisze:

> A czego konkretnie nie da sie zrobic w dziedzinie wirtualizacji majac
> proca
> w wersji K? Co konkretnie daje Vt-d?

Tego, ze vt-d przekazuje sprzet bezposrednio do systemu goscia. Bez tego
mozesz owszem wirtualizowac, ale do goscia przekazesz jedynie sprzet USB,
a np. k. grafiki juz nie, tudziez kontrolera, albo k. muzycznej/sieciowej
itd.

Autor watku chce miec jednoczesnie wirtualizacje (czyli mam na mysli cos
bardziej ambitnego) i jednoczesnie sobie pograc, wiec w jego przypadku
vt-d jest wskazane.

Po reszte odsylam do google ;) Hint: IOMMU, VT-d, Virtualization
Technology for Directed I/O...