jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Sun, 22 Jul 2012 22:05:39 +0200

Witam

Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P
(prawdopodobnie
ta sama matryca). Są to monitory bardzo stare ale należące do trochę wyższej
półki. Teraz testuje
już chyba piąty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że
oczy mi odpadną. Jestem
już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale
równolegle oglądam
też nowe.

Czy jest cokolwiek o rozmiarze do 22, matrycy innej niż TN, koniecznie ze
złączem DVI-D ? Cena
do 1300.

Mile widziane:
brak gównianego błyszczącego plastiku
regulacja najważniejszych ustawień położenia
ogólnie pojęta solidność (z wyglądu może nawet być granicząca z topornością)

Do tej pory w sklepach stacjonarnych wszyscy rozkładają ręce. Wszędzie ten
sam najtańszy chłam.

Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś konkretne
informacje na temat tego monitora.

Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?