Re: Zmiana położenia dysku HDD

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 24 Jul 2012 21:28:30 +0200

"maX" napisał:

> Z reguły można dysk kłaść albo tak albo tak.

Albo i jeszcze inaczej - pionowo może oznaczać też "głową w dół", jak np. w
IBM ThinkCentre Tower

> Choć pamiętam jak Radek pisał, że jak dysk przepracował juz kilka lat
> w jednej pozycji to lepiej już jej nie zmieniać.

Pewnie miał rację, aczkolwiek dysk, który kilka lat przepracował w pozycji
poziomej, wsadzony do wspomnianego IBM-a nie wykazuje po kilkunastu
miesiącach jakichś nieprawidłowości. Ale nie jest to bynajmniej miarodajne,
gdyż - jak powszechnie wiadomo - ja kupowałem tylko Seagate i to zazwyczaj w
Komputroniku ;->

JoteR