Głośniki do komputera z wieloma wejściami

Autor: Michal M. Lechanski <michal_at_doriath.eu>
Data: Tue, 24 Jul 2012 20:26:22 +0100

Witam, próbuję znaleźć głośniki (2.0 lub 2.1), które będą podpięte do
kilku - trzech przynajmniej - komputerów. Więc albo jakiś przełącznik
źródła sygnału lub mikser byłby potrzebny. Oczywiście mógłbym jakąś
mini-wieżę wykorzystać, ale trochę jestem ograniczony miejscem więc to
będzie ostateczność.
W każdym razie na eBay nie udało mi się nic znaleźć... nie ma takich czy
jak? A może ktoś z Was zna/widział takie cudo? Będę wdzięczny za każdą
informację.
Aha, audiofilem nie jestem.

--
The Mis'