monitor d-sub only i przejsciowka z DVI

Autor: ja to ja <ja_at_to.ja>
Data: Mon, 23 Jul 2012 22:01:54 +0200

Mam monitor Samsunga 19-tkę, jedynie ze złączem D-sub, kupiłem kiedyś bo
był tani i moja karta graficzna też miała tylko takie złączę.
Zmieniłem w końcu komputer, teraz mam grafikę jedynie z dwoma portami DVI,
więc musiałem podłączyć przez przejściówkę, ale obraz jest o wiele gorszy,
widać nieostrości i ogólnie źle to wygląda. Ta przejściówka tak kaszani
obraz i nic się nie da zrobić? Przecież w starym komputerze miałem o wiele
gorszą kartę graficzną i w 1440x900 było wszystko ok.