Re: Bateria podtrzymujaca ustawienia BIOS

Autor: Tom <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 18 Jul 2012 22:28:34 +0200

W dniu 2012-07-14 21:43, Remek pisze:

> Miałem podobny problem z K7S5A. I nie była to wina baterii. Napięcie do
> CMOSa jest podawane przez chipset i jakiś lut puścił. Wrzuć temat w Googla.
> MoĹĽe coĹ› znajdziesz.

Na razie podłączyłem 2 baterie AA i sprawdzę jak długo na nich pochodzi.
Jeśli nie będzie poprawy to zmierzę prąd pobierany z baterii.
Googlanie dało sporo potencjalnych przyczyn zaczynając od tych podanych
już w tym wątku a kończąc na uszkodzeniu jakiegoś obszaru pamięci. W
takim przypadku taniej wyjdzie podmienić płytę główną.

T.