Re: Avast, a konkretnie avastsvc.exe

Autor: Maurycy Piec-Bocheński <maurycy.piec.bochenski_at_gmail.com>
Data: Sat, 14 Jul 2012 02:29:02 -0700 (PDT)

Dzięki, Grzegorz; a już chciałem przepraszać, że trafiłem na
niewłaściwą grupę ;)
Jednak nie bardzo rozumiem. Piszesz o przekierowaniu ruchu
wychodzącego, a u mnie prawie nie ma takiego, chyba że o czymś nie
wiem. Komputer jest przez kilkanaście godzin na dobę połączony przez
internet z serwerem, z którego ściągam dane - jest to około 100 - 130
mega na dobę. Prawie nic nie wysyłam w drugą stronę - może 1 mega.
Net Limiter wykazuje np. ruch przychodzący (avastsvc.exe) 270 mega,
wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

MP-B