Re: Avast, a konkretnie avastsvc.exe

Autor: wozniak grzegorz <grzes_at_wp.pl>
Data: Sat, 14 Jul 2012 11:44:26 +0200

Maurycy Piec-Bocheński wrote:

> Dzięki, Grzegorz; a już chciałem przepraszać, że trafiłem na
> niewłaściwą grupę ;)
> Jednak nie bardzo rozumiem. Piszesz o przekierowaniu ruchu
> wychodzącego, a u mnie prawie nie ma takiego, chyba że o czymś nie
> wiem. Komputer jest przez kilkanaście godzin na dobę połączony przez
> internet z serwerem, z którego ściągam dane - jest to około 100 - 130
> mega na dobę. Prawie nic nie wysyłam w drugą stronę - może 1 mega.
> Net Limiter wykazuje np. ruch przychodzący (avastsvc.exe) 270 mega,
> wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
> [...]
Pobierz sobie TCPView ze strony microsoftu sprawdź z jakimi adresami łaczy
się ten proces.(to samo mozesz zrobić netstatem ale jest bardziej toporny)

PS. Nie jest to właściwa grupa, powinieneś słać na
pl.com.os.ms-windows.winnt bo pytanie dotyczy systemu a nie sprzętu.

--
Pozdrawiam
Grzegorz Woźniak