Avast, a konkretnie avastsvc.exe

Autor: Maurycy Piec-Bocheński <maurycy.piec.bochenski_at_gmail.com>
Data: Fri, 13 Jul 2012 07:11:03 -0700 (PDT)

Witam,

jeśli piszę na niewłaściwą grupę, to przepraszam i proszę o
podpowiedź, gdzie mam się przenieść.

Net Limiter pokazuje mi, że Avast, a konkretnie plik avastsvc.exe
ściąga mi dziennie megabajty danych - np. dzisiaj już 165 mega.
Automatycznie aktualizacje mam wyłączone. Ponieważ czasem będę używał
internetu mobilnego, który ma ograniczenia transferu, to chciałbym nad
tym zapanować.

Czy żeby wstrzymać to ściąganie muszę całkowicie wyłączyć Avasta, czy
też jest to jakaś część tego programu, którą można wyłączyć w menu?
Proszę o proste wytłumaczenie, ponieważ nie znam się na tym.

MP-B