Re: Płyta główna ASROCK K7 VT4A PRO - włącza się i po chwili wyłącza sama

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_fuck.onet.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 16:00:31 +0200

W dniu 2012-07-09 23:43, Piter pisze:
> To na 100% kondensatory, nie musza byc wybrzuszone porpsortu wyschly i
> maja zero pojemnosci albo bardzo mala.

Dobrze, że się nie założyłeś, bo byś przegrał;) Płyta sprawa w 100%,
wszystko OK.

Otóż żona odkurzała i komputerowi się dostało ( został przesunięty )
Kompa składałem na szybko, nie pospinałem wszystkiego jak trzeba i
spadły na dół przewody od wentylatorów ( zasilacz ma zasilanie dla
dodatkowych wentylatorów ) mała wtyczka wpadła w załom obudowy i pin od
wtyku dotykał do obudowy, co powodowało, że było czuć prąd na całej
obudowie! Obecność prądu powodowała widocznie włączenie się jakiegoś
zabezpieczenia. Po wyeliminowaniu tego komp śmiga tak jak do tej pory

Z mojego niedbalstwa jeden pożytek: komp został rozebrany na części
pierwsze i gruntownie przejrzany i wyczyszczony;)