Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 10:46:34 +0200

Iguan_007 Iguan_007 pisze:

> Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada oraz iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
> Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do muzyki ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym ekranie.

Możesz napisać coś więcej o tym połączeniu (komputer-Hifi)? Dobrze
zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

Pytam w kontekście faktu posiadania NASa Synology DS-409+ który wspiera
DLNA,AirPlay, działa jako iTunes server,

--
pozdrawiam
Piotr