Re: Tablety vs iPad - ekran dotykowy

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Fri, 13 Jul 2012 02:20:27 -0700 (PDT)

On Friday, July 13, 2012 6:46:34 PM UTC+10, Piotr Rezmer wrote:
> Iguan_007 Iguan_007 pisze:
>
> &gt; Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada oraz iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
> &gt; Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do muzyki ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym ekranie.
>
> Możesz napisać coś więcej o tym połączeniu (komputer-Hifi)? Dobrze
> zrozumiałem że jako serwer streamingu działa PC a iPad steruje serwerem?
> Czy też iPad jest stream serverem a PC serwerem plików?

Wybacz, jestem laikiem wiec opisze tylko jak to dziala - na komputerze masz biblioteke muzyki/filmow/zdjec. Odtwarzaniem sterujesz z iPada lub iPhona.

Przy Apple TV mozesz albo wyswietlac/odtwarzac to co masz na iPhonie/iPadzie albo (jesli masz wlaczony komputer), to co masz w bibliotece na komputerze.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: