Tablety vs iPad - ekran dotykowy

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Jul 2012 20:27:43 -0700 (PDT)

Piotr,

>się tak starać jak przy telefonie, żeby telefon wykrył dotyk. Jak
wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami (np.
Samsung Galaxy 8,9)?

Przez chwile bawilem sie jakims Samsungiem z serii Galaxy (nie pamietam numeru) I
nie zaobserwowalem jakiejs szczegolnej roznicy pomiedzy samymi wyswietlaczami tych dwoch tabletow. Moze odrobine plynniej dzialala obsluga na iPadzie
ale mialem wrazenie ze to kwestia oprogramowania a nie wyswietlacza. Ale to tylko moje subiektywne wrazenie.

>Mam wrażenie, że tablety dobrze się sprawdzą w miejsce pilotów zdalnego
sterowania do sprzętu audio (np. sterowanie media streamingiem) i jako
stołowa przeglądarka www. Ponieważ do pracy mam stacjonarno/mobilnego
laptopa, nie zakładam wykorzystania tabletu do wprowadzania tekstu.

Zgadza sie. Podlaczylem komputer na stale do zestawu HIFI I korzystam z iPada oraz iPhona do sterowania muzyka - rozwiazanie sprawdza sie idealnie.
Moim zdaniem warto dokupic jeszcze Apple TV. Wtedy masz nie tylko dostep do muzyki ale takze do swoich zdjec, filmow czy przegladania stron internetowych na duzym ekranie.

Co do stosowania tabletu jako maszynki do internetu - przydaje sie bedziej niz mozna sie spodziewac. Tablet sluzy za ksiazke, skrzynke emailowa, komunikator, mape, galerie zdjec, przegladarke www itd. Do domowych zastosowan juz praktycznie do komputera nie siadam.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: