Tablety vs iPad - ekran dotykowy

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Thu, 12 Jul 2012 23:37:36 +0200

Witam,

Kilka dni temu korzystałem z iPada. Pozytywnie zaskoczyła mnie jakość
ekranu dotykowego, mimo tego że mam najczęściej suchą skórę nie musiałem
się tak starać jak przy telefonie, żeby telefon wykrył dotyk. Jak
wygląda porównanie interfejsu dotykowego iPada z innymi produktami (np.
Samsung Galaxy 8,9)?

Mam wrażenie, że tablety dobrze się sprawdzą w miejsce pilotów zdalnego
sterowania do sprzętu audio (np. sterowanie media streamingiem) i jako
stołowa przeglądarka www. Ponieważ do pracy mam stacjonarno/mobilnego
laptopa, nie zakładam wykorzystania tabletu do wprowadzania tekstu.

--
pozdrawiam
Piotr