Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Tue, 10 Jul 2012 13:38:31 +0200

JDX nabazgrał(a):

> On 2012-07-10 12:36, Chris wrote:
> [.....]
> W II połowie lat 90 ubiegłego wieku byłem autoryzowanym naprawiaczem
> UPS-ów APC i przy okazji robiłem też w zasilaczach. No i kiedy trafił w
> moje ręce serwer IBM-a po uderzeniu pioruna gdzieś w pobliżu jego
> lokalizacji. Tak przynajmniej twierdził zleceniodawca. Po rozkręceniu
> zasilacza wysypałem z niego (dosłownie!) węgielki. :-D Po prostu cała
> strona pierwotna była kompletnie spalona. Ale najciekawsze jest to, że
> po zamówieniu u IBM-a nowego zasilacza i wstawieniu go serwer ruszył bez
> [...]

Mi parę dobrych markowych zasilaczy też już padło i na szczęście żaden nie
pociągnął reszty za sobą.
I co o dziwo do dej pory nie padł żadnej ibox ... aż dziw :)

Tak patrząc na rynek to ci mali robią coraz lepszy sprzęt a ci markowi coraz
gorszy, zasilacze chiefteca padają jak muchy ... gorzej pada już chyba tylko
modecom i total no-name np. zasilacze inter-es ///