Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue, 10 Jul 2012 16:08:35 +0100

On 10/07/2012 11:36, Chris wrote:
> JDX nabazgrał(a):

> Prtzepiecie z sieci też trakowane jest przez wadę zasilacza :)
>
> Wczoraj miałem w rękach Sony PSP z rozbitym wyświetlaczem i człowiek
> chce nowy bo wyświetlacz nie działa :)
>
> ps. Proponuję EOT na temat zasilaczy :) rozejdzmy się w pokoju :)

Czekaj, ale gdzie ty w końcu pracujesz Chris? Jednego dnia sprzedajesz
2000 serwerów dla CERN, drugiego dnia setki tysięcy zasilczy, trzeciego
dnia przychodzą do ciebie ludzie z rozbitym wyświetlaczem w PSP.

Widzę trzy opcje:

- jesteś handlowcem i tak naprawdę nie wiesz, co wraca do serwisu, bo to
nie twoja praca.
- jesteś wdrożeniowcem, tylko który wdrożeniowiec zajmuje się konsolami
dla dzieci i serwerami dla CERN jednocześnie?
- jesteś serwisantem i twój kontakt ze sprzętem ogranicza się do
poskładania tego co w zamówieniu i sporo rzeczy nawet do Ciebie nie
trafi, bo choćby obejmuje je gwarancja producenta.

--
Pozdrawiam,
Kamil