PNY Verto GeForce 9800GT

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Mon, 09 Jul 2012 20:56:02 +0100

Witam serdecznie,
Mam możliwość odkupić używaną (działającą...) kartę:
PNY Verto GeForce 9800GT

Karta będzie do mało wymagających gier + Wiedźmin 2 (przesadne
'detale' nie są aż takie ważne...). Komputer ma dość mocny
procesor + 4GB RAM + zasilacz 450W

Czy może ktoś kojarzy 'problemy' z tą kartą, że ma
jakąś ukrytą wadę, że np. nie działa poprawnie w Xp/Win7?
(no ale to siÄ™ robi powoli NTG...).

Ile jest warta ta karta graficzna, żeby nie przepłacić? Nikt
jej teraz nie wystawia na Allegro, więc ciężko mi powiedzieć...

Product Description - PNY Verto GeForce 9800GT - 1 GB
emory - 1 GB - GDDR3
Interfaces - 2 x DVI-I (dual link)
Bus Type - PCI Express 2.0 x16
Memory Interface - 256-bit
Core Clock - 550 MHz
Effective Memory Clock - 1.8 GHz

Czy te karty się trochę "kręcą"? Czy są bardzo głośne?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel