Re: PNY Verto GeForce 9800GT

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 9 Jul 2012 21:48:38 +0100

"DooMiniK" <bachus_at_bachus> wrote in message news:4ffb3753$1_at_news.home.net.pl...

> Czy może ktoś kojarzy 'problemy' z tą kartą, że ma
> jakąś ukrytą wadę, że np. nie działa poprawnie w Xp/Win7?
> (no ale to siÄ™ robi powoli NTG...).

konkretny model (seria) moze miec, bez dokladnego oznaczenia
wklepanego w wyszukiwarke niczego konkretnego sie nie dowiesz

ale szczerze mowiac watpie ze moze byc jakis nierozwiazywalny
problem w serii kart ktora trafila do produkcji

> Ile jest warta ta karta graficzna, żeby nie przepłacić? Nikt
> jej teraz nie wystawia na Allegro, więc ciężko mi powiedzieć...

http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&change_view=1&order=d&sg=0&string=geforce+9800
160-170 mozna dac

za mniej niz 300 mozna miec gtx 260, 275 czasem sie i 280 trafi
cos z nich, z dwoma wentylatorami to moim zdaniem duzo lepszy
wybor o ile budzet pozwala

> Czy te karty się trochę "kręcą"?

kazda sie 'troche' kreci, kwestia tego ile czasu spedzisz na konfiguracji
i czy nie lepiej dolozyc pare zlotych... zalezy ile wart jest twoj czas
i czy robisz to bo chcesz\mozesz czy 'musisz' miec ta wydajnosc

generalnie bez dodatkowych inwestycji na wiecej niz 10% zwykle
nie ma co liczyc

> Czy są bardzo głośne?

jednowentylatorowe karty co do zasady nigdy ciche pod obciazeniem nie sa