Re: Trwałość HPeków na tle np. Sony, Dell i Lenovo

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 9 Jul 2012 20:45:16 +0100

"neo" <dyletant_at_yahoo.pl> wrote in message
> Mam jeszcze takie pytanko. Jak ocenicie trwałość laptopów HP? Wiem, że
> są różne serie itd. Jak one wypadają PRZECIĘTNIE I OGÓLNIE na tyle np.
> Soniego, czy Della. No bo Lenovo, to chyba jest troszeczkę jednak
> słabsze tak.

ogolnie przyjete zasady sa takie ze wycina sie niepotrzebny tekst
przy odpowiedzi, nie zmienia pola temat niepotrzebnie oraz nie
odpowiada pod znakiem sygnaturki, bo w wiekszosci programow jest
ona usuwana po kliknieciu odpowiedz

kazda firma ma laptopy dla korporacji i dla konsumentow

te pierwsze czesto maja mniej wypasiona specyfikacje ale sa nieco
trwalsze i miewaja lepszy dostep do podzespolow

lenovo serie thinkpad odziedziczylo po ibm, dlaej stosuje w niej
sporo tamtch rozwiazan i moim zdaniem hp sie przy niej kryje
(a juz na pewno ze swoimi pavilionami) sony fajna rzecz, ale dostepnosc
czesci (modul chlodzenia itp itd) moze miec w niektorych przypadkach
mizerna

delle z 3 latami nbd to imho zazwyczaj najlepszy wybor 'na szybko'
ale tylko jezeli kupisz go gdziekolwiek poza sklepem della, ktory
z jakichs powodow ma zaporowe ceny na wlasny sprzet ;)