Re: canon i70 - opłaca siedo sporadycznych wydruków ?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon, 9 Jul 2012 20:34:37 +0100

"kamil" <kamil_at_spam.com> wrote in message news:jtes7d$o0n$1_at_inews.gazeta.pl...
> Miesiąc? Żartujesz, prawda?

nie, nie zartuje (ale pisze o typowych w miare tanich domowych plujkach)
po miesiacu stania dalej bedzie drukowala wszystkimi kolorami,
ale czesc dysz nie bedzie dzialac, moze 2 a moze 20, zalezy od tuszu,
drukarki, wilgotnosci itd. itp.

zazwyczaj wystarczy puscic czyszczenie dysz i gra, ale pare % atramentu
i to z kazdego zbiorniczka idzie 'w piach'

taki model eksploatacji jest ok jezeli drukuje sie ryze na dwa-trzy lata,
jest pewna szansa ze na tyle te tusze starcza, czy raz bedzie trzeba dokupic,
nawet zamienniki

laserowka za 150pln i komplet tonerow za 230 (jak sie ma pecha to plus
clo i vat) i spokojnie dwie ryzy mozna wydrukowac bez zastanawiania sie czy
zadziala

przy kolejnym uzupelnieniu mozna wziac tylko chipy i toner, koszt spada
do 150-170 pln za toner na 2-3k wydrukow

http://allegro.pl/drukarki-kalibracja-profil-300-pol-epson-canon-hp-i2456607235.html