Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sat, 07 Jul 2012 20:57:44 -0400

On Fri, 06 Jul 2012 10:23:24 +0200, Arkadiusz Dymek
<adresu_at_nie.bedzie> wrote:

>Tłumaczenie (przynajmniej tak jak ja do niego podchodzę) to i tak praca
>dwuetapowa. Napierw tłumaczę tekst, potem staram się o nim zapomnieć, a
>potem zabieram się za redakcję - sprawdzam terminologię, co do której
>nie jestem pewien, zmieniam szyk zdań, żeby nie pachniały z daleka
>angielszczyzną, poprawiam literówki itp. DNS bardzo przyspieszyłby tu
>ten pierwszy, najbardziej czasochłonny i nużący etap, w którym ogranicza
>mnie praktycznie tylko szybkość pisania na klawiaturze.

hmmm. jesli tak organizujesz swoja prace, to moze i bylby pomocny, bo
to co robisz to wlasciwie takie wstepne notatki na temat tlumaczonego
textu, a ten program m.in. do tego sluzy. nie wiem czy jest on
dostepny dla innych jezykow jak angielski i niemiecki i nie wiem czy
sa jakies plany z rozszerzeniem bazy jezykow.
nie ma jakiegos polskiego odpowiednika? w tworzeniu programow w druga
strone, mamy nawet spore sukcesy. <rs>