Re: Tablet iPad 2

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Fri, 6 Jul 2012 13:07:09 -0700 (PDT)

On Friday, July 6, 2012 11:43:54 PM UTC+10, RadoslawF wrote:

> Po przeczytaniu podanego wątku stwierdziłem że też jest NTG tylko
> wątkotwórca miał szczęście lub wątek umknął "upominaczom".

"Umknal"? Na grupie gdzie pojawia sie raptem kilka watkow w tygodniu? Jakos mi przychodzi na mysl zart o anemiku co to mu zlowie "myyyyykkk, myyyykkk" z klatki pouciekaly.

Ale tak sobie to tlumacz. To tylko szczesliwy zbieg okolicznosci.

Tym razem naprawde koncze. Zycze udanego weekendu.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: