Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Fri, 6 Jul 2012 07:42:43 -0700 (PDT)

On 6 Lip, 15:34, Arkadiusz Dymek <adr..._at_nie.bedzie> wrote:

> To raczej nie tak działa. MT opiera się zazwyczaj na korpusach tekstów
> dwujęzycznych i tłumaczy na zasadzie podobieństwa fraz, posiłkując się
> zwykłym słownikiem wyrazów. Do tego Google ma swoje narzędzia
> tłumaczeniowe, które działają w dwie strony - tłumacz otrzymuje
> podpowiedź automatu, poprawia tekst, a ten wraca do baz.

Rozumiem. Na pewno dużo statystyki przy pisaniu takiego softu i ja w
tym momencie odpadam.

Naprawdę ciekawa rozmowa, dziękuję bardzo :D

Jak sądzisz, przyzwyczaję się łatwo do klawiatury ultrabooka, czy mogą
wyjść zgrzyty o jakich mi się nie śniło i będę żałował decyzji?

http://www6.pcmag.com/media/images/280117-sony-s-2012-ultrabook.jpg

I jeszcze jedno, już korzystając z Twoje uprzejmej uwagi, czy przy
dłuższym korzystaniu ze sprzętu w metalowej obudowie nie zaczynają
marznąć dłonie?

Dużo czytam i piszę na leżąco i komputer kładę sobie przy nosie. Wtedy
mam dłonie przez cały czas oparte na spodzie klawiatury i nawet nie
widzę klawiszy.

Niestety nie można sobie takie sprzętu wybróbować przez miesiąc, a to
moja pierwsza lepsza maszyna przenośna.

Co sądzisz?

Dziękuję i pozdrawiam :D