Re: Tanie zasilacze z allegro

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 6 Jul 2012 14:16:09 +0200

Vituniu nabazgrał(a):

> W kazdym razie te dwa Codegeny padly "same z siebie"
> i pociagnely za soba sprzet. Dlaczego? Nie wiem... moze
> oporniki w chinach sa duzo tansze od zenerow... ;)

Z doświadcznia, sprzedaliśmy klikaset tyś codegenów i żaden nie pociągnął ze
sobą reszty elementów z własnej winy .. :)

> Moj Chieftec 360-302 DF nadal ma sie swietnie, tylko
> wymaga coraz wiekszej ilosci przejsciowek... No i wiatraki
> juz jakby nie sa takie ciche jak niegdys... ;)

Jsa bardzo długo ciągnąłem na Chieftecu 250W i mimo mocnej maszyny + 4HDD
spisywał się bez problemu, powiem tak, kiedyś robiło się lepiej .. choć
standardem jest padający Tagan albo BeQueiet po 2-3 latach ... mamy już tego
parę setek sztuk ma zlom ...