Re: Tablet iPad 2

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 6 Jul 2012 00:49:00 +0100

"rs" <no.address_at_no.spam.pl> wrote in message
> nie chce powtarzac tego co juz zostalo napisane, ale po prostu nie
> zadales sobie trudu, zeby zrozumiec co gosc chcial udowodnic.
> byc moze po prostu trafil na zly dzien, tych ktorzy pociagneli tem
> watek w kiepskim kierunku, bo zaczal sie prawie identycznie jak ten,
> ktorego mial byc kopia. <rs>

subtelna roznica jest taka ze stycznosc z androidem ma pewnie
polowa tej grupy wiec na nie calkiem banalne pytania ludzie czasem
odpowiadaja z marszu

a jezeli iguan po swoim kobylastm flejmie na temat 'co to pc' przychodzi
z pytaniem o useragenta na ipadzie na ktorego apple nie pozwala
umieszczac w app store alternatywnych przegladarek a zmiana samego
useragenta wymaga instalowania softu jak kissmyagent to poprostu
ciezko sie powstrzymac od odeslania go razem z jego wywodami gdzies
gdzie beda chcieli go sluchac - nie dlatego ze "w Polsce jest jakas
smieszna obsesja na punkcie produktow Apple" bo ani w Polsce nie
mieszkam ani nie mam obsesji na punkcie apple jako firmy, ba nawet
posiadam ichniego ipoda, ktory o zgrozo jest trzecim w kolei

wkurwia mnie jedynie ladowanie sie niektorych supermegaultrafanow
z buciorami na grupe po to zeby przekonywac ze ipad to pc, ustawiac
ludzi piszacych tu od kilkunastu lat a potem wracac z kolejnym 'problemem'
ktorego rozwiazanie zajmuje 10 sekund w google

gdyby ten test przeprowadzal ktos inny to bylo by nieco blizej
udowodnienia applefobii, a tak kolejny ktory przyjdzie tu z problemami
applowymi sie dopiero zdziwi i bedzie tworzyl jeszcze barwniejsze teorie
spiskowe nie wiedzac jak pszemol, iguan i inni nawracajacy przetarli szlaki ;)