Re: Klawiatura w ultrabooku Sony

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 5 Jul 2012 15:54:36 -0700 (PDT)

On 5 Lip, 23:27, "m4rkiz" <m4r..._at_mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
> "neo" <dylet..._at_yahoo.pl> wrote in message

> sony, asus i mac booki maja takie od ladnych paru lat - chicklet
>
> jak dla mnie niezbyt wygodne bo dodaja sporo wiecej przestrzeni
> do obskoczenia (najwyzszy rzad masz odsuniety od spacji az o
> wysokosc klawisza), ale jezeli ktos ma wieksze rece to moze byc
> nawet ulatwienie

http://www.netbookchoice.com/2009/04/19/so-what-is-a-%E2%80%98chiclet%E2%80%99-keyboard-anyway/

"The chiclet keyboards may not suit everyone, but it looks like they
are becoming a staple of netbook technology both now and in the
future. "

Naprawdę tak jest, że chicklet stanie się standardem i warto się do
tego przyzwyczaić?

Tego się właśnie obawiam, że dużo czasu może mi zająć zanim się do
tego przyzwyczaję.

http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Latitude-2100-Netbook.21903.0.html

W sumie to najlepiej mi się pisze na tym Deliku. Czy rożnica na
dluższą metę będzie duża?