Re: Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Thu, 05 Jul 2012 22:14:01 +0200

W dniu 7/5/2012 3:02 PM, neo wrote:
> Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy. Ostatnio miałem okazję pisać na
> jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
> wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
> nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
> różnych stron).
>
> Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
> słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

Używam Logitecha Ultra Flat X - bardzo fajnie się na tym pisze, choć
niestety po paru miesiącach (przy przerobie rzędu 50 000 słów/m-c)
trochę się mechanizmy wycierają i już nie jest taka precyzyjna (choć
nadal używalna).
Inna sprawa, że do 100 słów na minutę, to się chyba nawet nie zbliżam...

Pozdrawiam,
Arkadesh