Klawiaturki to szybkiego pisania

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Thu, 5 Jul 2012 06:02:40 -0700 (PDT)

Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy. Ostatnio miałem okazję pisać na
jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
różnych stron).

Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

Dziękuję i pozdrawiam,

neo

P.S. Temat: nie filozofia ani marketing, klawiatury do szybkiego
pisania. Za jednolinijkowe komentarze niczemu nie służące z góry
dziękuję. Wszystkie chętnie przeczytam i odpiszę :D